luni, 7 ianuarie 2013

Ciudatenii de tot felul

Stranii mai sunt unele obiceiuri de-ale oamenilor! Intr-o zi au adus in casa..un copac (nu foarte mare, e drept) pus intr-o galetusa si plin de tepi! Au pus apoi in el tot felul de ..ba-la-lai, apoi luminite, si l-au tinut intr-un loc unde sa nu pot eu ajunge la el. Ma rog, de fapt am ajuns o data si dupa ce l-am rasturnat peste mine l-au mutat. Apoi au inceput sa sune la usa copii care cantau..nu a mai trecut mult si sub brad au aparut niste pungi mari care l-au bucurat teribil pe Fratior dar m-au surprins si pe mine, pentru ca din ele ieseau carti, rochite si jucarii !! Am avut liniste o vreme pana cand am tras spaima-spaimelor! Pocneau si bubuiau de peste tot de-am crezut ca a venit Apocalipsa! Asa, in toiul noptii, nu oricum! Lumini noaptea pe cer, muzica, lume la mine in casa care se bucura de haos si dadea cu paharele de sticla unele intr-altele..inca un bebelus cu care m-am inteles din priviri ca nu e lucru curat la mijloc…
Acum pare ca lucrurile s-au linistit, a disparut si copacul..dar cu asemenea obiceiuri nici nu stiu cat sa ma astept sa am liniste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu