luni, 28 octombrie 2013

Poppy si Pascal


Fericita zi a mai fost ieri! Nu numai ca mi-am revazut nasii, dar am descoperit ca la ei acasa locuiesc doua pisicute (mi-mii) nemaipomenit de frumoase si prietenoase! Au stat nemiscate sa le admir, m-au lasat sa le mangai blanita si codita, sa le urmaresc prin toate cotloanele, ba era cat p’aci ca pe Poppy sa o si pup pe botic daca nu ma intrerupea tati. Dupa ce s-au mai obisnuit cu mine au pus la cale si un mic spectacol, urcand agil pe un fel de copacel de pisici, si apoi sarind de acolo inapoi pe canapea si tot asa de multe ori la rand.
Cel mai amuzant este ca, daca vreau, pot sa fiu si eu o pisicuta: pot sa imi curat si eu manutele cu limbuta, asa cum am vazut la ele, sa sar de pe canapea pe fotoliile de puf sau sa intru in cutia de lego cand Fratiorul construieste concentrat. Miiiii !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu