duminică, 14 octombrie 2012

Am descoperit viata de noapte!

Incredibil ce am ratat in ultimele 7 luni! Credeam ca lucruri interesante si palpitante se petrec doar in timpul zilei. De vreo doua nopti insa, din motive pe care mami si tati nu le-au descoperit inca (hi, hi!) am inceput sa petrec tot mai mult timp treaza noptile. In prima noapte nimic special, doar mami cu ochii mai mici decat ii stiam eu, cu parul mai ciufulit si vorbind mai incet ca de obicei. A doua noapte insa...petrecereeee!! Dupa ce m-am foit suficient cat sa le atrag atentia atat lui mami cat si lui tati, a inceput actiunea! M-au luat cu ei la bucatarie, am servit niste ceai impreuna, ei au mancat chiar si niste cozonac. Au vorbit, intai mai in soapta, cu jumatate de gura, apoi veseli de-a dreptul….cica ar fi ca la revelion(??). Eu am stat in scaunelul de masa bucuroasa foc, am primit si niste jucarii si am vorbit cu ei pana cand s-a luminat de zi. Noul meu obiectiv pe termen scurt: sa petrec si mai multe nopti treaza, cu mami si tati! Viata de noapte e mai palpitanta decat as fi crezut!

Un comentariu: