joi, 18 octombrie 2012

Hopa suuuus!

Tii, grozava experienta! De mult ochisem marginea rosie a patutului si vroiam sa vad ce gust are, din ce e facuta si cum se vede lumea de dincolo de ea. Am avut nevoie de saptamani bune de planuri, strategii si antrenamente, meniu special cu lapte de mama si somnic bun, la aer curat, in parc, dar uite ca in final am reusit! Ajungeam in fundulet pana aproape de plasa patutului, insa degeaba ridicam manutele…marginea de sus tot departe ramanea! Dar asta pana intr-o zi cand mi-am facut curaj, mi-am luat avant, m-am pus in genunchi si de acolo…hopaaaa! Am prins marginea cu o manuta, apoi cu amandoua si m-am tras in sus cu putere! Ce sa vedeti? Piciorusele mi s-au indreptat dintr-o data si am simtit asa o bucurie ca am inceput sa topai acolo… As mai fi stat bucuroasa asa dar a intrat in viteza buni care a strigat spre mami:” Vino sa o veeeeeezi! S-a ridicat in picioareeee!! “ si m-am speriat teribil, de am picat in fundulet inapoi! Spre bucuria spectatorilor si in aplauzele lor frenetice am reusit sa reiau figura de mai multe ori! Sa fi vazut atunci ovatii, imbratisari si lacrimi! Singura nedumerire: unde erau, domnule, cutiutele ale cu lentile care imi arata mai apoi ce am facut??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu