miercuri, 24 octombrie 2012

La shopping

Mi se intampla ca cel putin o data la cateva zile sa ma ia mami in manduca sau in carucior si sa ma duca intr-un loc mai neobisnuit: este imens, zgomotos si cu o gramada de rafturi pe care sunt asezate incredibil de multe lucruri diferite. In general caruciorul meu se misca in mare viteza printre raioane, dar uneori ramane nemiscat minute in sir si nu mi-e clar daca am vreo misiune - cum ar fi sa retin detaliile de pe ambalajele de acolo, sa le numar, sau doar sa ma incrunt la ele - oricum, imediat ce ma plictisesc strig dupa mami si gata, iar la drum! Nu am putut sa nu remarc pe acolo niste treburi stranii cel putin. Stiati ca de unde alegeti haine pentru bebelusi sunt niste copilasi zambitori care nu se misca deloc-deloc? Stau fara sa clipeasca, fara sa alerge ca restul copiilor printre raioane si chiar daca ma stramb la ei in cele mai caraghioase moduri tot nu ii pot face sa rada! Ba o data am fost si la raionul de haine de oameni mari si…stupoare! Acolo erau parintii lor (probabil), si ei nemiscati si privind in gol! Mi-am intins o data manuta spre o doamna din asta nemiscata, dar ea nici nu m-a bagat in seama!! Alta ciudatenie e culoarul cu aer rece si cu rafturi ce au in fata geamuri maaaari, maari, doar ca acolo am stat de fiecare data prea putin ca sa-mi lamuresc fenomenul. Dar cel mai ciudat acolo este ca e plin de lume care se uita insistent la mine (ceea ce ma face sa ma simt nu tocmai confortabil, chiar daca de multe ori zambesc de complezenta) iar in unele situatii respectivii chiar pun mana pe manutele mele, ceea ce mi se pare straniu de-a dreptul. O fi un ritual de-al oamenilor mari, desi mami vad ca nu mangaie pe nimeni pe manute pe acolo?! Ajungem in final mereu la o masuta pe care lucrurile inainteaza singure pana la o doamna care face “bip!” cu un pistolas la fiecare (si care imi zambeste si pare ca ar pune si ea mana pe mine, daca ar ajunge) , dupa care...ta-daaaam! Toate lucrurile devin ale noastre si le luam acasa in muuulte pungi fosnitoare. Nu inteleg insa cum dispar din casa si de ce trebuie sa mergem acolo iar si iar sa luam altele….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu