luni, 21 octombrie 2013

"Aneza"

In fiecare seara incerc sa o adorm pe mami spunandu-i o poveste. Nu mare lucru, in general despre ce am facut eu peste zi, ce mi-a placut, ce as fi vrut sa mai fac si nu am apucat.

Si incep cam asa: Maaami, abi da uoo, cu papi da tati bi bibi paaaa, mi u-ua, ia, oaia-oaia, ti-tiii, apa ma, mimi, mimi, diiii. Da bu-ua uba pumpa buba mama aia, aiiiia caca ia-iaaa,  oaia! Oaia! Mama, mama, mama.Mamaaaa! Maaa-ma! Pi-pi-piii. Diiii. Uuuuu!


Ma rog , deja ati inteles actiunea. 
Si totusi mai mereu mami ma intreaba ce tot zic eu acolo si se amuza teribil daca povestea dureaza mai mult de 15 minute. Si da, in general dureaza mai mult de 15 minute, mi-e greu sa povestesc in mai putine cuvinte cand sunt atatea intamplari fascinante peste zi. Cica vorbesc “pe limba mea”. Pai cum, voi nu vorbiti tot limba asta, ca doar inteleg tot ce ziceti?! Cum de nu i-o fi clar lu’ mami ce zic? E limpede ca ubaiipidadoiaua!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu